Emigrobot - Pomoc Polakom w Londynie i Anglii,
Porady Robota,
Praca, Ogłoszenia, Randki dla samotnych

Emigrobot, pomoc Polakom w Londynie,
Polacy w Londynie,
Polacy w Anglii, samotni, Polonia,
Emigranci, Praca w Anglii, Porady, robota, praca,
ogłoszenia, randki, sposób na samotność

Sunday 29 July 2007

Widoczne efekty wyprawy do Warszawy.

Skomentujesz? (1)

Jestem już z powrotem w Londynie, po powrocie z mojej szalonej wyprawy do Miasta Stołecznego Warszawy. londoneyetv.com zmieściła już zajawkę materiału, a wiem od moich przyjaciół, że przywieźli parę rolek wartościowych taśm. Miłą niespodzianką jest także publikacja mojego zdjęcia przez Gazetę Wyborczą. Uchwycili mnie dokładnie przed wejściem do Pałacu Kaczki, więc wyobraźcie sobie jak wartościowy i kontrowersyjny jest materiał, który razem zrealizowaliśmy. PS. Robot Emig - prasa kłamie. Cze!


1 Comments:

At 30 July 2007 at 18:18, Blogger Unknownnadmienil ze...

Panie dzieju, chlopaki jak zwykle mnie zaskakujecie. Jak tak dalej pojdzie to zrezygnuje ze swojej wyprawy zeby z wami uczestniczyc w Emigrobotowej zadymie:) Gratuluje!

 

Post a Comment

<< Home